İLETİŞİM
altsayfa gorseli

MÜŞTERİ MEMNUNİYET MERKEZİ

AvivaSA Müşteri Memnuniyet Merkezi'ne nasıl ulaşabilirim?

Hafta içi 09.00-24.00, hafta sonu 09.00-18.00 saatleri arasında 444 11 11 no'lu telefonu arayabilirsiniz. Yurtdışından yapılacak aramalarda telefon numarasının başına +90 (0090) ekleyerek +90 216 444 11 11'i çevirebilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemi'ni nasıl kullanabilirim?

Sesli Yanıt Sistemi'ni kullanmak için şifreniz, müşteri numaranız, TC kimlik numaranız ya da cep telefonu numaranız ile giriş yapabilirsiniz. Sesli Yanıt Sistemini kullanarak bireysel internet şube şifrenizi SMS olarak alabilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemi şifrenizi, "Online Müşteri Girişi"nde kullandığınız ve sistemimizde kayıtlı cep telefonu numaranız olması durumunda SMS ile alabilirsiniz.

Önceki Sonraki
SOSYAL MEDYADA BIZ
bes logo
SA
Euro.Message madebycat