İLETİŞİM
altsayfa gorseli

Kurumsal Hizmet Merkezi

Sektörde bir yenilik, sadece kurumsal müşterilere özel Kurumsal Hizmet Merkezi ile çağrı merkezinden farklı olarak operasyon ve danışmanlık hizmeti veriyoruz.

Bireysel Emeklilik Sistemi Kapsamında

Anında Yapılan İşlemler

  • Kredi kartı bilgi değişikliği
  • Ödeme şekli değişikliği
  • Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme makbuzu gönderimi (e-posta ya da faks)
  • Makbuz gönderim kanalı değişikliği
  • Hesap ekstresi gönderimi (e-posta ya da faks)
  • İletişim bilgileri değişikliği
  • Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için katkı payı endeks değişikliği
  • Fon dağılım oranı değişikliği
  • Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme sıklığı değişikliği
  • Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme tutarı değişikliği
  • Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme günü değişikliği
  • Şifre işlemleri (şifre basım talebi, şifre kilidi kaldırma, şifre gönderimi)
  • Vade işlemleri
  • Ziyaret talebi
  • Müşteri geri bildirim kanalı değişikliği (e-posta, faks, posta)
  • Bildirim formları (tüm değişiklik formların görüntülenerek bilgi verilmesi ve faks, e-posta adresine anında gönderilmesi)
  • Tahsilat makbuzu ya da hesap ekstresinin adrese yeniden gönderimi (posta)
  • Hesap özeti profili gönderimi

Bilgi Görüntüleme İşlemleri

  • Fon bilgileri görüntüleme (fon hareketleri, fon ekstre bilgileri, fon performansı bilgileri)
  • Fon birim fiyatları görüntüleme
  • Ödeme bilgileri görüntüleme (ödeme tutarı, ödeme şekli, ödeme tarihi, ödeme sıklığı, toplu ödeme bilgisi)
  • Plan bilgileri
  • Sözleşme özeti (ödenen tutar ve toplam portföy bilgileri, müşteri numarası, TCK numarası, plan fon bilgileri, giriş aidatı bilgileri, ödeme şekli, ödeme tutar ve sıklığına ilişkin bilgiler)
  • Cayma-çıkış bilgisi
  • Katılımcı, katılımcı nam ve hesabına hareket eden kişi ve lehdar bilgisi
  • Geriye dönük işlem görüntüleme
  • İletilen dokümanların ve akıbetlerinin görüntülenmesi
  • Aktarım bilgisi (başka şirketten ya da başka şirkete aktarım bilgisi)
  • Kurye gönderileri sorgulama
  • Plan değişiklik gözlem

Hayat Sigortaları Kapsamında

Anında Yapılan İşlemler

  • Ödeme makbuzu gönderimi (e-posta ya da faks)
  • Kredi kartı bilgi değişikliği
  • İletişim bilgileri değişikliği
  • Şifre işlemleri (şifre basım talebi, şifre kilidi kaldırma)
  • Bildirim formları (tüm değişiklik formların görüntülenerek bilgi verilmesi ve faks ya da e-posta adresine anında gönderilmesi)
  • Uzun Süreli Hayat poliçelerinde ödeme şekli değişikliği
  • Makbuz gönderim kanalı değişikliği
  • İletişim bilgileri değişikliği
  • Ziyaret isteği

Bilgi Görüntüleme İşlemleri

  • Kâr paylı birikim ve birim fiyat bilgileri ve performansı
  • Teminat işlemleri (teminat değişikliği, teminat ekleme/ teminat iptal)
  • Poliçe özeti
  • İptal/ iştira bilgisi
  • İkraz (borç alma) bilgisi
  • Ödeme bilgileri görüntüleme
  • Sigortalı, sigorta ettiren ve lehdar bilgileri
  • Yeniden yürürlüğe alma bilgisi
  • Geriye dönük işlem görüntüleme
  • İletilen dokümanların ve akıbetlerinin görüntülenmesi
  • Ödeme bilgileri görüntüleme (ödeme tutarı, ödeme şekli, ödeme tarihi, ödeme sıklığı, toplu ödeme bilgisi)
  • Tenzil bilgileri
  • Vergi bilgileri
  • Kesinti oranları
  • Kampanya mesaj gönderileri sorgulama
  • Kurye gönderileri sorgulama

*Kurumsal Hizmet Merkezimiz, hafta içi 09.00-24.00, hafta sonu 09.00-18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Önceki Sonraki
SOSYAL MEDYADA BİZ
bes logo
SA
Euro.Message madebycat

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözlemesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat