444 11 11
İyileştirmelerimiz

İyileştirmelerimiz

Satış öncesi ve sonrası hizmet güvencemiz ile müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunmak, bizim öncelikli amacımız. Müşterilerimizden gelen şikayetleri hizmetlerimizi iyileştirmek açısından en önemli geribildirimler olarak değerlendiriyoruz. Gerek talep, gerek öneri, gerekse şikayetlerin analizi sonucunda;

  • Sesli yanıt sistemimize Otomatik Katılım cayma menüsü eklenmiştir. Ayrıca Otomatik Katılım menüsüne giriş yapan müşterilerimiz detaylı bilgi almak için 1'i tuşladığında bilgi anonsuna 2'yi tuşladığında müşteri danışmanlarına bağlanabilmektedir.
  • Otomatik Katılım girişleri ile birlikte 444 11 11, 0216 633 31 11 (Kurumsal Hizmet Merkezi) ve 216 633 39 39 (Premium Hizmet Merkezi )'a işverenlerin sistem girişlerinde sistemsel sorunları ile ilgili sorularını yanıtlamak ve yardımcı olmak amaçlı Otomatik Katılım İşveren Destek hattımız hizmete girmiştir (0850 644 11 00). Otomatik Katılım işveren whatsapp hattı açılmıştır.
  • Bazı ürünlerimizle birlikte; diş, göz, kulak ve eczane planlarının yer aldığı Sağlık Paketi ve Check up hizmetleri ücretsiz sunulmaktadır.
  • • Otomatik Katılım süreci ile şirketimize dahil olan müşterilerimizin işlemlerini yapabileceği Bi'Tıkla Otomatik Bireysel online şube uygulaması oluşturulmuştur. Bi'Tıkla Otomatik Bireysel uygulamasında; bireysel ya da otomatik katılım sözleşmesi sahibi müşterilerimiz sözleşme bilgilerini görüntüleme, otomatik katılım sözleşmesi sahibi müşterilerimiz ise, Plan değişikliği (Fon değişikliği), Sözleşme Görüntüleme, Basım, Cayma ve Tahsilat Durdurma işlemleri yapabilmektedir.
  • Otomatik Katılım sözleşmeleri için Bi'Tıkla Bireysel uygulaması geliştirilmiştir. Bi'Tıkla Bireysel uygulamasında; Cayma, Sözleşme Basım ve işten ayrılan çalışanlar için bireysel olarak devam etme, ödeme gün, tutar ve sıklık değişiklik işlemleri yapılabilmektedir.
  • BES müşterilerimizin sahip oldukları üründen daha etkin bir şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sistemde bulundukları süre içerisinde dikkat etmeleri gereken konular için e-posta ile hesap bildirim cetveli, fon bülteni, piyasa fikirleri gönderilmektedir.
  • Müşterilerimize yapılan e-posta ve sms gönderimleri farklı bir sistem altyapısına taşınmış ve bu şekilde pazarlama kapsamında yapılan bilgilendirmelerin gönderim hızı maksimize edilmiştir.
  • Şikayet dönüş süreleri %45 kadar iyileştirilmiştir.
  • Sikayetvar.com üzerinden taleplerini ileten müşterilerimizin memnuniyet oranı %43 artırılmıştır.
  • Hızlı Tazminat Whatsapp Hizmet Hattı açılmıştır. Artık müşterilerimiz, dosya değerlendirmeleri için gerekli olan belgeleri, hızlı ve kolay bir şekilde bize iletebilmektedir.
SOSYAL MEDYADA BİZ

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat