İyileştirmelerimiz

İyileştirmelerimiz

Satış öncesi ve sonrası hizmet güvencemiz ile müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunmak, bizim öncelikli amacımız. Müşterilerimizden gelen şikayetleri hizmetlerimizi iyileştirmek açısından en önemli geribildirimler olarak değerlendiriyoruz. Gerek talep, gerek öneri, gerekse şikayetlerin analizi sonucunda;

  • BES müşterilerimizin sahip oldukları üründen daha etkin bir şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sistemde bulundukları süre içerisinde dikkat etmeleri gereken konular için e-posta ile hesap bildirim cetveli, fon bülteni, piyasa fikirleri gönderilmektedir.
  • Sektörde bir ilke imza atarak FonPro uygulaması ile güncel piyasa koşullarını değerlendirerek müşterilerimizin risk algıları doğrultusunda mevcut para piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve uzman görüşü ile beraber göre en uygun fon dağılımını her üç ayda bir önermekteyiz. Müşterilerimizin kolayca yatırımlarına yön vermek ve birikimlerinin getirisini artırmak için, hangi fonu alıp-satacağına karar vermesinde yardımcı olacak FonPro uygulamasını mobil üzerinden de sunmaktayız. Fon bilgi hattımız yabancı uyruklu müşterilerimize tüm fon bilgi ve işlem taleplerinde yardımcı olabilmek için İngilizce olarak da hizmet vermektedir.
  • Fon Pro çalışmaları kapsamında müşterilerimizin getirilerini düzenli olarak takip edebilecekleri iç verimlilik oranı (IRR) bazlı getiri takip yapımızı devreye alarak, AvivaSA Mobil üstünden müşterilerimizin erişimine sunduk.
  • Müşterinin yarınlarını koruma altına alan AvivaSA, onların bugünlerinde de yanlarında olabilmek için AvivaSA müşterilerine özel yeni müşteri sadakat platformu Bi’dolu online alışveriş sitesini devreye aldı.
  • Şikayet çözüm süresi ortalamamız 2 iş gününün altındadır. Müşterilerimizin “musteri@avivasa.com.tr” e-posta adresimiz üzerinden ilettikleri taleplerine ilişkin dönüş süremiz ortalama 3 saattir. Whatsapp “Official Business App” onaylı Türkiyedeki ilk emeklilik şirketiyiz.
  • Dünyada kabul görmüş başarılı kuruluşları ve yöneticileri ödüllendiren “Stevie Awards” tarafından Müşteri Destek Merkezimize “Yılın Müşteri Hizmetleri Deparmanı” ve “ Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” dalında 2 bronz madalya aldık.
  • IMI Turkey Call Center Awards’da “En İyi Uzaktan Müşteri Deneyimi Ödülü”, “En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi 101 – 499 koltuklu En Övgüye Değer Çağrı Merkezi” ödüllerini aldık.
  • Sikayetvar.com üzerinden taleplerini ileten müşterilerimizin memnuniyet oranı ortalama 75,05’dir. 2019 yılına ait Şikayetvar.com A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Mükemmel Müşteri Memnuniyeti’nde Gold ödülü aldık.
  • Müşterilerimizin satış ve satış sonrası hizmet süreçlerindeki yolculuklarını detaylı bir şekilde analiz ederek müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyeti artırmak hedefiyle, yenilikçi teknolojileri kullanarak aksiyon planları oluşturduk.
  • Müşterilerimizin bilgi ve işlem taleplerini ilk temas noktasında karşılamayı ve Çağrı Merkezi’nde ideal müşteri deneyimi yaratmayı hedefleyen “Yeni Nesil Çağrı Merkezi” projemizin ilk fazı hayata geçirildi.
  • Müşterilerimizin istem dışı tahsilatsızlık (kredi kartı limit yetersizliği, hesap değişimi, kredi kartı kullanım süresinin dolması..vb.) yaşamaları durumunda ürünlerinin iptal edilmesini ve hak kayıplarını önleyebilmek için müşterilerimize anlık bilgilendirme yapan CEP sistemi devreye alındı.
  • Pandemi sürecinde müşterilerimizin yanında olduğumuzu hissettirmek için iletişim frekanslarımızı sıklaştırarak, getirilerini koruyacak bilgilendirmeler yaptık.
  • Pandemi döneminde neredeyse tüm işlemleri evraksız yapmaya başladık.
SOSYAL MEDYADA BİZ
Sabancı

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat
Yukarı