0850 502 72 72
İyileştirmelerimiz

İyileştirmelerimiz

Satış öncesi ve sonrası hizmet güvencemiz ile müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunmak, bizim öncelikli amacımız. Müşterilerimizden gelen şikayetleri hizmetlerimizi iyileştirmek açısından en önemli geribildirimler olarak değerlendiriyoruz. Gerek talep, gerek öneri, gerekse şikayetlerin analizi sonucunda;

  • BES müşterilerimizin sahip oldukları üründen daha etkin bir şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sistemde bulundukları süre içerisinde dikkat etmeleri gereken konular için e-posta ile hesap bildirim cetveli, fon bülteni, piyasa fikirleri gönderilmektedir.Müşterilerimize yapılan e-posta ve sms gönderimleri farklı bir sistem altyapısına taşınmış ve bu şekilde pazarlama kapsamında yapılan bilgilendirmelerin gönderim hızı maksimize edilmiştir.
  • Sektörde bir ilke imza atarak FonPro uygulaması ile güncel piyasa koşullarını değerlendirerek müşterilerimizin risk algıları doğrultusunda mevcut para piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve uzman görüşü ile beraber göre en uygun fon dağılımını önermekteyiz. Müşterilerimizin kolayca yatırımlarına yön vermek ve birikimlerinin getirisini artırmak için, hangi fonu alıp-satacağına karar vermesinde yardımcı olacak FonPro uygulamasını mobil üzerinden de sunmaktayız. Türkçe olarak hizmet verdiğimiz fon bilgi hattı artık İngilizce olarak da hizmet vermektedir. Yabancı uyruklu müşterilerimize tüm fon bilgi ve işlem talepleri için yardımcı olunmaktadır.
  • Müşterinin yarınlarını koruma altına alan AvivaSA, onların bugünlerinde de yanlarında olabilmek için AvivaSA müşterilerine özel yeni müşteri sadakat platformu Bi’dolu online alışveriş sitesini devreye aldı.
  • Şikayet çözüm süremiz ortalama 2 iş gününün altındadır.Müşterilerimizin “musteri@avivasa.com.tr” e-posta adresimiz üzerinden ilettikleri taleplerine ilişkin dönüş süremiz ortalama 3 saattir.
  • Whatsapp “Official Business App” onaylı Türkiyedeki ilk emeklilik şirketiyiz.
  • Dünyada kabul görmüş başarılı kuruluşları ve yöneticileri ödüllendiren “Stevie Awards” tarafından Müşteri Destek Merkezimize “Yılın Müşteri Hizmetleri Deparmanı” ve “ Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” dalında 2 bronz madalya aldık.
  • Sikayetvar.com üzerinden taleplerini ileten müşterilerimizin memnuniyet oranı ortalama 79,47’dir. 2018 yılına ait Şikayetvar.com A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Mükemmel Müşteri Memnuniyeti’nde Gold ödülü aldık.
  • IMI Turkey Call Center Awards ‘da “En İyi Müşteri Deneyimi kategorisinde”, “En Övgüye Değer” ödülü aldık.
  • Kredi müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek bir ürünle karşılamasını sağlayan yepyeni Kredim Güvende ürünümüz ile, Aviva Değerleri Ödülleri (AVA) “Karmaşayı Yok Et” kategorisinde ödül aldık.
SOSYAL MEDYADA BİZ

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat