444 11 11
Şikayet Yönetim Süreci

Şikayet Yönetim Süreci

Şikayet, şirketimize ulaştığı gün Şikayet Yönetimi Yetkilisi tarafından ön incelemeye alınır.

Ortalama 5 iş günü içerisinde inceleme süreci tamamlanarak müşterilerimize sözlü ya da yazılı (posta veya e-posta) olarak bilgi verilir.

Şikayet incelemesinin ortalama süreyi aşması durumunda müşterilerimize süreç ve incelemenin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılır.

Müşterilerimiz şikayet süreci ve incelemenin hangi aşamada olduğu konusunda 444 11 11 Müşteri Memnuniyet Merkezimizden bilgi alabilirler.

SOSYAL MEDYADA BİZ

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat