444 11 11
Complaints Quality Policy

Complaints Quality Policy

  • Transparency: We create a platform where you can communicate your complaints, requests, and queries to us any time in a way that is accurate, complete, and easy to figure out.
  • Accessibility: We are ready to listen eagerly to your questions, grievances, and recommendations at our Customer Satisfaction Center at 444 11 11 and through all our other channels of communication.
  • Responsiveness: We work ceaselessly to answer your complaints, requests, and queries in the shortest possible time.
  • Objectivity: We evaluate your complaints, requests, and queries on any subject in an unbiased and fair manner because our priority is you.
  • No Charge: We do not charge anything extra for reviewing/resolving complaints and responding to requests/queries.
  • Confidentiality: We always keep your personal data confidential and never share it by any means.
  • Customer-centricity: We offer effective, realistic, and feasible solutions to you, our valuable customers, who always deserve the best. We hold your rights paramount in meeting your needs.
  • Accountability: We make a point of recording your complaints, requests, and queries in order to serve you better and we never omit reminding you of this.
  • Constant Improvement: As the most powerful company in the industry, we regularly and constantly improve all our services and introduce innovations in order to offer you better service and useful guidance.
  • Fast and Effective Solutions: We bring innovations to the industry through the efforts we spend in order to generate fast and effective solutions to meet your requirements.
  • Professionalism: Our specialized complaints management staff is at work to provide you with the best service available.
  • We all have a heartfelt attachment to each and every one of these principles because your happiness is our happiness and your future is our future.
SOCIAL MEDIA ACCOUNTS

YANLIŞ SİGORTA UYGULAMALARI
TC Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı tarafından 06/07/2011 tarih ve 2011/15 sayı ile yayımlanan Yanlış Sigorta Uygulamalarının Tespiti, Bildirimi, Kaydı ve Bu Uygulamalarla Mücadele Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin Uygulama Esaslarına İlişkin Genelge'de "Sigortalı, sigorta ettiren, lehtar, hak sahibi sıfatını haiz olduğunuz sigorta ilişkisinde tarafınıza ya da üçüncü şahıslara menfaat sağlamaya yönelik herhangi bir eyleme sebebiyet vermeniz durumunda, tazminatı eksik alma veya alamama halleri ortaya çıkabileceği gibi Türk Ceza Kanunu ile 30 Nisan 2011 tarih ve 27920 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 'Yanlış Sigorta Uygulamalarının Tespiti, Bildirimi, Kaydı ve Bu Uygulamalarla Mücadele Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik' hükümleri çerçevesinde işlem tesis edilecektir" hükmü yer almaktadır.

Sabancı

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat