FERDİ KAZA SİGORTALARIMIZ
AVANTAJ PLUS FERDİ KAZA SİGORTASI

AVANTAJ PLUS FERDİ KAZA SİGORTASI

Avantaj Plus FKS ile kaza sonucu vefat, maluliyet ve tedavi masrafları teminatlarının yanı sıra Sağlık Planı, Check-up, Kombi-Klima ve Çocuk Paketi avantajlarında faydalanabilirsiniz.

Neden Avantaj Plus Ferdi Kaza Sigortası?

Hiç olmasını istemesek de, beklenmedik zamanlarda kötü sürprizlerle karşılaşabiliriz. Avantaj Plus Ferdi Kaza Sigortası ile kazaya bağlı vefat, maluliyet ve tedavi masrafları risklerinizi güvence altına alabilir, keyfinizi bozmadan hayatınıza devam edebilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?

18-65 yaşları arasında olan herkes faydalanabilir.

Sigorta süresi ne kadardır?

Poliçe süresi 1 yıldır. Otomatik olarak yenilenmektedir.

Teminatları nelerdir?

Kaza Sonucu Vefat Teminatı
Kaza Sonucu Tam veya Kısmi Daimi Maluliyet Teminatı
Kaza Sonucu Tedavi Masrafları Teminatı

Paket Kaza Sonucu Vefat Teminatı Kaza Sonucu Tam veya Kısmi Daimi Maluliyet Teminatı Kaza Sonucu Tedavi Masrafları Teminatı
1.Paket 50.000 TL 50.000 TL 2.500 TL
2.Paket 75.000 TL 75.000 TL 3.750 TL
3.Paket 100.000 TL 100.000 TL 5.000 TL
4.Paket 150.000 TL 150.000 TL 7.500 TL
Prim tutarı ne kadardır?

Prim miktarı; sigortalımızın tercih ettiği pakete göre belirlenmektedir..

Vergi avantajı bulunuyor mu?

Ödediğiniz primleri belirtilen oranda gelir vergisi matrahından düşerek, %15'e varan vergi avantajından yararlanabilirsiniz. Vergi avantajıyla ilgili daha detaylı bilgi için Hayat Sigortası Vergi Avantajı sayfamızı inceleyiniz.

Ek Fayda

1.ve 2.Paket sahibi müşteriler: Avantajlı Sağlık Paketi ve Check-up
3.Paket sahibi müşteriler: Avantajlı Sağlık Paketi, Check-up ve Kombi&Klima
4.Paket sahibi müşteriler: Avantajlı Sağlık Paketi, Check-up, Kombi&Klima ve Çocuk Paketi Ek Faydası

Avantajlı Sağlık Paketi Ek Fayda Kapsamı

  • Diş Planı: Anlaşmalı klinik ve hekimlerde diş hekimi muayenesi, diş taşı temizliği (alt ve üst çene), tek diş periapikal röntgen filmi ve lokal anestezi yıllık bir defaya mahsus ücretsiz sağlanacaktır. Ayrıca, tüm dental hizmetler Türk Diş Hekimleri Birliği cari yıl taban fiyat tarifesinden sağlanacaktır.
  • Sağlık Planı: Anlaşmalı yaklaşık 600 adet klinik ve hastanede tüm hizmetlerde %5 - %40 arası indirim sağlanacaktır.
  • Göz-Kulak Planı: Anlaşmalı doktor, klinik ve hastanelerde tüm hizmetlerde yaklaşık 500 noktada %5 - %40 arasında indirim sağlanacaktır.
  • Eczane Planı: Anlaşmalı yaklaşık 1.000 adet eczanede ilaçta ve dermokozmetikte %2 - %20; 80 adet optik merkezinde %25 - %45 arası indirim sağlanacaktır.

Check-up Ek Fayda Kapsamı

  • Doktor Değerlendirme: Hekim tarafından sonuçların değerlendirilmesi
  • Akciğer Grafisi Tek Yönlü: Akciğer, kalp ve komşu organ hastalıkları tarama testi
  • EKG: Koroner damar hastalıkları ile kalp ritim bozukluklarını tespit etme ve izleme testi
  • Tam Kan Sayımı (18 Parametre ): Kan hastalıkları ile diğer doku ve organ hastalıklarını araştırma ve izleme testi
  • Tam İdrar Testi: Böbrek, mesane ve idrar yolları hastalıklarının araştırılması testi
  • Sedimantasyon: Enfeksiyon hastalıkları ve romatizmal hastalıklar başta olmak üzere non-spesifik tanı testi
  • Açlık Kan Şekeri: Şeker hastalığı tanı testi
  • Total Kolesterol: Koroner damar hastalıklarının risk değerlendirme testi

Avantajlı Sağlık Paketi ve Check-up ek faydası ile ilgili bilgi ve randevu almak için 0 212 978 14 65 numaralı AvivaSA Avantajlı Sağlık Hizmetleri Hattı'nı arayabilirsiniz.

Ev Bakım Paketi

Kombi Bakımı & Klima Bakımı & Halı Yıkama Hizmetleri

Kombi Bakım:

Kombi Bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 (bir) kez ve yalnızca sigortalının ikamet adresinde yer alan 1 (bir) adet kombi için geçerlidir. Kombi Bakım hizmeti; konut tipi yoğuşmalı-yoğuşmasız cihazlar için geçerlidir. Sigortalının adresinde birden fazla kombi olması durumunda, bir kombi için ücretsiz bakım hizmeti verilir, diğer kombi için de bakım hizmetinin talep edilmesi durumunda hizmet indirimli olarak sağlanır.

Kombi Bakım Paketi kapsamı:

  • Arıza tespiti
  • Kapak sökülerek cihazda biriken tozların temizliği
  • Fan kontrolü
  • Eşanjör kontrolü
  • Elektrik kaçağı kontrolü

Klima Bakım:

Klima Bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 (bir) kez ve yalnızca sigortalının ikamet adresinde yer alan 1 (bir) adet klima için geçerlidir. Klima Bakım hizmeti; mobil, duvar tipi, salon tipi klimalar için geçerlidir. Sigortalının adresinde birden fazla klima olması durumunda, bir klima için ücretsiz bakım hizmeti verilir, diğer klima için de bakım hizmetinin talep edilmesi durumunda, hizmet indirimli olarak sağlanır.

Klima Bakım Paketi kapsamı:

  • Arıza tespiti
  • Elektrik kaçağı kontrolü
  • Gaz basıncı ölçümü
  • İç ünite filitreleri temizliği
  • İç ve dış ünite plastik kasa temizliği

Kombi ve Klima Bakım - İstisnalar:

  • Çalışmayan, kırık, demonte, arızalı ya da fiziki koşulları uygun olmayan cihazlara bakım hizmeti verilmez. Bakım işlemi sırasında, servis yetkilisinin arıza tespiti söz konusu olursa, arızanın büyümemesi vb. sebeplerden bakım işlemine devam edilmez. Sigortalının onaylaması durumunda, servis yetkilisi; indirimli fiyatlar üzerinden arızanın tamirini gerçekleştirdikten sonra bakım hizmetini sağlayacaktır. Sigortalının arızanın tamirini farklı bir servise yaptırmak istemesi durumunda, servis yetkilisi bakım işlemini yapmadan sigortalının adresinden ayrılır. Bu durumda, Sigortalının bakım hizmetinden farklı bir tarihte ve arıza giderildikten sonra faydalanma hakkı saklıdır.
  • 10 yaş ve üzeri cihazlara bakım hizmeti verilemez.

Kombi ve Klima Bakım - Ek Bilgiler:

  • Kombi ve Klima Bakım hizmeti; yalnızca sigortalının ikamet ettiği adreste sağlanacaktır. Sigortalının farklı bir adreste bu hizmetlerden faydalanmak istemesi durumunda, diğer adres için indirimli olarak hizmet organize edilecektir.
  • Randevu talebi sırasında, cihazın mevcut bir arızanın olup olmadığı, markası, kullanım süresi, üretici firma garantisi altında olup-olmadığı vb. sorular AvivaSA Hizmet Hattı yetkilileri tarafından sorulacaktır.
  • Bakım sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden, servis yetkilisi %30'a varan indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır.
  • Kombi ve Klima Bakım hizmeti cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır. Bu sebeple, garanti kapsamındaki cihazlarda, cihazın üretici firma garantisi kapsam dışı kaldığından bakım hizmeti önerilmemektedir. Sigortalının bu bilgiye rağmen bakım hizmetinden yararlanmak istemesi durumunda, yazılı muvafakatname vermesi durumunda hizmet sağlanacaktır.
  • Olağan koşullar altında, gelen hizmet talepleri en geç 10 (on) iş günü içerisinde karşılanmaktadır. Olağan dışı durumlar, dönemsel yoğunluk vb. sebeplerden, belirtilen hizmet süresi değişkenlik gösterebilir.

Halı Yıkama:

  • Ücretsiz yıkama hizmeti makine halıları için geçerlidir.
  • Sigortalı yılda 1 kez 6 metrekareye kadar olan halılar için ücretsiz yıkama hizmeti alma hakkına sahiptir. 6 metrekare üzerindeki halılar için %5-%30 arasında indirim sağlanmaktadır.
  • Ücretsiz ve indirimli halı yıkama hizmeti sigortalının ikamet ettiği adreste bulunan halılar için geçerlidir.
  • Randevu talebi sırasında, halının cinsi ve metrekaresi AvivaSA Hizmet Hattı yetkilileri tarafından sorulacaktır.
  • Gelen hizmet talepleri en geç 10 iş günü içerisinde karşılanmaktadır.

Kombi Bakımı, Klima Bakımı ve Halı Yıkama ile ilgili bilgi ve randevu almak için 0850 252 02 31 numaralı AvivaSA Hizmet Hattı'nı arayabilirsiniz.

Çocuk Paketi

*Belirtilen geri ödeme ve prim iadesi, "yaşam teminatı tazminatı tazminat ödemesi

**AvivaSA Emeklilik ve Hayat A.Ş. sağladığı "İndirim ve Avantajlar"ın kapsamını değiştirme veya tümüyle sonlandırma hakkına sahiptir. "İndirim ve Avantaj"lar kapsamının değiştirilmesi veya tümüyle sonlandırılması durumunda, AvivaSA Emeklilik ve Hayat A.Ş.'nin belirleyeceği iletişim kanalı ile müşterilere bilgilendirme yapılacaktır.

***Çocuk Sağlığı Danışmalığı hizmeti kapsamında ilaç önerilmez, reçete düzenlenmez, varsa mevcut ilaç veya reçeteler ile ilgili yorum yapılmaz. Verilen danışmanlık hizmeti muayene, teşhis ve tedavi mahiyetinde olmamakta, yalnızca fikir edinilmesi ve müşteriyi doğru yönlendirme amaçlı bilgilendirme hizmeti şeklindedir. Danışmanlık hizmeti tıbbi konsültasyon yerine geçmez. Tıbbi aciliyet durumunda danışma hizmeti acil durumla ilgili öğütlerin verilmesinden ve acil tıbbi servislere doğru yönlendirmeden ibaret olacaktır.

Avantaj Plus Ferdi Kaza Sigortası'na nereden ve nasıl sahip olabilirim?

Başvuruda bulunmak için hemen bir Akbank şubesine uğrayabilirsiniz.

Önceki Sonraki
bes logo
SA
Euro.Message madebycat

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat