BASIN ODASI
GERİ

AvivaSA ve Doğa Rutkay'dan "Ne izlesem?" projesi!

GERİ

AvivaSA'dan ne izleyeceğine karar veremeyenlere günlerini güzelleştirecek dizi önerileri!

Yaz geldi ve neredeyse izlenen tüm televizyon programları, dizileri tatile girdi. Siz de "Ne İzlesem?" diye düşünüyorsanız; oyuncu Doğa Rutkay Kamal ile işbirliğine giden AvivaSA'nın, gününüzü güzelleştirecek online dizi önerilerinin olduğu "Ne İzlesem?" projesini takip etmenizi öneririz.

Bireysel emeklilik sektörünün lideri AvivaSA, yeni marka konumlandırması "Yarın şimdiden güzel" ile ilişkilendirerek hazırladığı dijital iletişim çalışmalarına bir yenisini ekledi.

AvivaSA, beyaz yakalı hedef kitlenin son yıllarda artan online dizi izleme eğiliminden ve sosyal medyada paylaştıkları "Acaba ne izlesem?" paylaşımlarından yola çıkarak dijital ajansı Promoqube ile birlikte "Ne İzlesem?" projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında, ünlü oyuncu ve sunucu Doğa Rutkay Kamal ile işbirliği yaparak; oyuncunun takipçilerine online dizi önerileri sunduğu dört keyifli video çekti. Doğa Rutkay Kamal'ın Instagram hesabında ve AvivaSA'nın Facebook ve Instagram sayfalarında paylaşılan "Ne İzlesem?" videolarında, Doğa Rutkay Kamal, komedi, macera, drama ve belgesel gibi farklı türlerden favori dizilerini paylaştı. Haftalık olarak yayınlanan ve her bölümde 3 online dizi önerisinin yer aldığı videolar şimdiye kadar toplamda 9.3 Milyon kişiye erişirken 3 Milyon izlenme elde etti.

Videoları, Doğa Rutkay Kamal'ın ve AvivaSA'nın Instagram ve Facebook hesaplarından izleyebilirsiniz.

1.bölüm: https://www.instagram.com/p/Bj9os_LhBmj/?taken-by=avivasa
2.bölüm: https://www.instagram.com/p/BkNevApB8xP/?taken-by=avivasa
3.bölüm: https://www.instagram.com/p/BkiLsTsnB8A/?taken-by=avivasa
4.bölüm: https://www.instagram.com/p/Bk0JWtVHToC/?taken-by=avivasa

AvivaSA'nın 2018 sosyal medya stratejisi

AvivaSA, "Yarın şimdiden güzel!" marka söylemi doğrultusunda izlediği sosyal medya içerik stratejisi kapsamında, lifestyle içerikler sunarak, hedef kitlenin, "bugün iyi hissetmeleri, anın tadını çıkarmaları ve yarına umutla bakmalarına katkı sağlamayı; kısacası, "Yarınlarını şimdiden güzelleştirmelerini" hedefliyor.

Önceki Sonraki
bes logo
SA
Euro.Message madebycat

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözleşmesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat