BASIN ODASI
GERİ

AvivaSA Çağrı Merkezinin Adı Değişti

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası pazarında faaliyet gösteren AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın çağrı merkezinin adı değişti. AvivaSA, 31 Ekim 2007'den itibaren müşterilerine 444 11 11 numaralı hattan, Müşteri Memnuniyet Merkezi adıyla hizmet vermeye başlayacak.

GERİ

Daha önce 444 23 23 numaralı hattı kullanarak hizmet alan müşteriler de 444 11 11'i arayarak Müşteri Memnuniyet Merkezi'ne ulaşabilecek, anında yapabildikleri işlemleri yapabilecekler.

AvivaSA müşterileri dilerlerse e-posta aracılığıyla da Müşteri Memnuniyet Merkezi ile iletişime geçebilecekler. Müşteri Memnuniyet Merkezi'ne e-posta göndermek için musteri@avivasa.com.tr adresi kullanılabilir.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Önceki Sonraki
SOSYAL MEDYADA BİZ
bes logo
SA
Euro.Message madebycat

Bu web sitesi, gerekli işlevselliği sağlamak ve online deneyimizini geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanarak AVIVASA Gizlilik Sözlemesi'nde özetlendiği gibi, çerezlerin kullanılmasına rıza gösterirsiniz.

KABUL EDİYORUM
Kapat